perjantai 31. toukokuuta 2013

Esteet ja niiden ylittäminen

Rakkaat lukijat, anteeksi, olemma pettäneet teidät. 
Anteeksi. ;(

Olemme kohdanneet ongelmia taipaleellamme modernissa seikkailussamme. Näistä ongelmista johtuen, emme ole kyenneet päivittämään blogiamme hetkeen.

P - "Oon ihan rikki täst tilanteesta. Ei oo pystyny keskittyy yhtää blogii tai muuhunkaa. Sori oikeesti kaikille."

K - "Joo mäkin oon tosi pahoillani ja surullinen."


Kun maailma eteemme esteitä laittaa,
se modernia maailmaamme haittaa
Silloin suklaa jäätelö maittaa,
ja matkan tekoa on mukava taittaa


P - "Joo siis mä voin vähän valasta teitä. Meil oli riita. Iso riita. Paha sellanen. K suuttu ihan hullun paljon ja lähti tampereelle. Se ei ees vastannu mun viesteihin, kelatkaa!!!! Ties mitä se on siel puuhaillu..."

K - "Mä en haluu puhuu täst asiast enempää."

P - "Joo ei siitä sen enempää. K on vielki vähän mökömökö mut kyl mä tiiän miten saan sen piristymää ;) annathan anteeksi K."

K - "Joo totta kai :)"

P - "Ihanaa."


Vaikeat asiat saavat usein inspiraation kukoistamaan ja nyt runosuoni onkin sykkinyt oikein urakalla! Lupaamme jatkossa päivittää blogia useammin.



- K ja P <3

1 kommentti:

  1. Kiitos, olin jo vähällä luopua toivosta että tänne enää päivityksiä tulee! Mutta nyt päiväni ja viikkoni on pelastettu KIITOS!

    VastaaPoista